.-..-.

varför känner ja så här ? ibland känns allt underbart och ibland känns allt jätte osäkert :( jag vet int, det kanske är ja..men det känns som vi glidt ifrån varandra så fruktansvärt :s undra om det är nåt ja gör fel ? när ja känner att det är nåt med han, typ att han verkar vara irriterad elr nåt..så säger han att det int är nåt, så ja får väl lita på det då..men det känns som om det är nåt :/ ja kanske inbillar mig :/ och det känns som om vi int berättar nåt för varandra längre, utan bara gör saker liksom..och det är int bra,.för tillslut tar man varandra för givet o det är absolut inge bra.

Jag vet int, ja kanske känner så för att vi typ int ses nåt längre, trots att vi bor ihop :S :O när ja slutar skolan har han redan åkt till jobbet och han kommer hem vid 21 typ, då är ja trött oså o han med för den delen så då blir ju typ bara teven elr datorn..och på helgerna..ja, dom senaste heögerna har han jobbat elr vart i degerfors..och samma sak nu i helgen..fast bara degerfors då..och veckan efter det blir han borta torsdag till fredag, för då ska han o 2 st til från hans team till stockoholm på steg 2 och helgen efter det ska ja bort liksom..jaja, vi får väl vår tid nån gång..jag har bestämmt mig för att int bry mig så mkt..dels för att ja int orkar med det längre och sen för att det hjälper int..utan det får bli som det blir liksom, whatever, typ .

xoxo -

Kommentarer
Postat av: Lena

Det sist nämnda håller jag med om ;)... Och jag säger som de flesta och äkta värmlänningarna "Det ordnat sig" hehe!!! Puss puss till dig gumman!

2009-03-02 @ 23:02:17
URL: http://nogg.se/lenalindstrom
Postat av: Linda

Vännen då det är inte kul att veta att du mår såhär. Jag står fast vid mitt råd (du vet vilket jag menar) för din skull.

Love ya.

Puss

2009-03-02 @ 23:27:45
URL: http://skafferitjuv.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0