hihi..

Haha, ja som sa att ja skulle skriva här varje dag :) men det har ja int gjort =) höhö..förlåt..men sen sist ja skrev har ja vart på jobb interjuv i karlskoga på uniflex :) det gick så där, tycker ja själv..haha..ja tyckte att ja bara satt och babbla o yra :D *hoppas int* när ja kom hem o berätta det för thomas as garva han o sa " en vanlig dag då?" haha..han sa verkligen så..o sen sa han skoja bara :D och sa att det är en del av din charm..ok, tack sa ja då..men tänk om hon int tycker det ? det vet ja att hon gjorde, sa han då..hur kan du vara så säker på det då ? sa ja.. han svara..för det har ja märkt alla andra som träffar dig tycker :) aah, nu kommer ja int ihåg vad han sa ordentligt men nåt i den stilen iaf :D sött va ? =) haha

Och ja har vart på sommarjobbs interjuv på tapiren =) så vi får se hur det går :) hihi

Och ja sökte jobb som vikare inom barnomsorgen här i krham =) och idag va ja uppe där o presentera mig o sa hej oså =) och dom hade försökt ringa mig om jobb imorse :O men ja missa det det för våran hemtelefon är sönder :/ så ja förklara läget oså o gav dom mitt mobil nr iaf :) dom sa också att dom hade haft ett jätte kaos imorse för alla är typ sjuka oså..så förhoppningsvis ringer dom in mig imoron =) hihi..hoppas, hoppas iaf :D .

Och idag fick våran laptop :D hihi..ja sitter vid den o skriver nu :D höhö

Älskling, ja låter dig aldrig sitta här ;) hahahahaha..ja älskar den här datorn ;) höhö .

*skoja*

xoxo -

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0