Heej!

hehe, det var ett tagsen ja skrev här :) vet int varför direkt..har väl förmodlingen int haft nåt att skriva =) haha, har ja väl int nu heller egentligen =) men tänkte ja skulle skriva nåt iaf ;) ja ska börja skriva här varje dag nu, en liten rad iaf :D ! Nu har vi iaf bott ihop i ungefär 4 veckor :D och det känns underbart, har ärligt talat aldrig mått så här bra förut :) allt känns verkligen helt underbart ^^ . Aah, ok int allt då..jag har fortfarande inget jobb oså : '/ det känns förjävligt verkligen..är rastlös HELA jävla tiden :/ det är sjukt alså..men så många jobb som ja har sökt under denna vecka har ja aldrig sökt förut, och det är thomas förtjänst..tack, underbaraste älskling : ) han har hjälpt mig o puchat mig..ja hade int klara det utan honom :) så nu är det bara att hålla tummarna att nån av jobben nappar ;) men med min vanliga tur så får ja väl fortsätta söka : / .

Hm, nu kommer ja int ihåg vilken dag det var..men ja var på maxi med mamma o handla iaf..och ja träffade min halvsysters mamma..jag har ingen kontakt med min halvsyster, tyvärr : / javisst, vi hälsar på varandra när vi ses på stan elr så, men inget mer.. men ja hoppas det en vacker dag kommer att ändras..för det vore roligt, ja menar vi är ändå syskon liksom..ja går ofta o tänker på henne, typ vad hon gör, hur hon mår, hur det går för henne i plugget o såna saker..o s v..och jag vet att hon har en hel del frågor om pappa och jag  kan bara säga som så här att hon vet int ett skit av vad ja har fått gått igenom o fått hört från honom och då har han o ja int haft nån kontakt alls nästan..några få gånger..och det är ja glad över att hon slapp få höra o gå igenom..för det har int vart några snälla saker ja har fått ståt ut med att höra o gått igenom..för det ja har fått gått igenom önksar ja int ens min väärsta fiende, så ja är glad att ja fick det allt där ist för henne..hellre mig än henne..Och ja är jätte glad över att hon verkar ha det jätte bra hos sin mamma :), för det verkar hon verkligen ha och det är ja sjukt glad över..för ja har haft det superduper bra hos min mamma :) hon är den bäästa mamman i världen :D .

Haha, ojdå..wow..det var ganska mkt att skriva om för att int ha nåt att skriva om du ;) hihi.

xoxo -


Kommentarer
Postat av: Mamma

Hihi, vet jag väll att jag är ;)...

Jag har oxå en blogg nu, kolla gärna in den gumman! Skulle behöva få hjälp med att fixa den lite, kanske du kan göra det nån gång när du har tid. Kramizzzar

2009-01-10 @ 23:58:13
URL: http://shewolf.blogg.se/shewolf/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0