Tjolahopp :D

hm, ja som ni märkte skrev ja inget mer igår :) men det var för ja som sagt fika med mamma :P ja skulle ju gå in till stan igår från plugget, men när ja sluta o skulle gå så märkte ja att det regna lite :S så ja ringde thomas o fråga om han kunde komma hämta mig o det kunde han ju :D han skulle int jobba igår, så han följde med o fika med mamma o syrran =) efter fikan så gick ja o thomas till expert o kolla på foner :) han hitta en som han ville ha..kommer dock int ihåg vad hete :D haha..o mamma o syrran gick till guldaffären =) sen möte vi upp dom,  thomas skjutsa upp mig o mamma till maxi vi handla lite där o sen kom mormor o morfar o hämta oss o då åkte vi till netto för att köpa isterband, men den va slut :s sen åkte vi hem =) ja var hemma typ 5 min kanske :) sen gick vi till valentino o käka pizza med mammi o sis ;) gött ^^ sen gick vi hem o titta på tv ;) grey´s anatomy ;D wei, så jävla bra är det ^^

sen satte vi oss vid datorerna en stund =) sen vart det sängen, vi båda somna som 2 jävla grisar ;) hihi .

Idag, så fika ja med mammi o sis sen gick ja hem ^^ då hade vi fått vårt tvättmedel från tvättex :) och jag hade fått min tröja :D sen upptäckte ja att kolsyran va slut i soda streamen :) så åkte vi till maxi o hämta min tröja..tack såå jätte mkt älskling..och köpte ny kolsyretub :D sen vart det maaaaaat :D china garden ^^ mumma ;) hahahaha, nu ligger thomas i soffan, int lika hungrig som innan maten :D han ser på scrubs :P det är bra det..

imorgon bär det av till stan (karlstad) o köpa vinrutetorkare o cykel :) sen på kvällen bär det av till jönköping för thomas :( han kommer vara borta hela helgen :s ja hoppas verkligen ja överlever att vara borta från han så länge :( :O

det var ju meningen att Linda o jörgen skulle komma hit på lördag o dricka lite vin o prata lite..men eftersom att thomas int är hemma oså så ska vi ta det en annan helg..Linda tyckte det var bättre så,  för det första ville hon att thomas skulle träffa jörgen o sen ska hon ju flytta om typ en månad så hon har mkt att göra typ slänga massa saker oså så det passa bättre så oxå då :) så ja får väl se vad ja hittar på :) hehe .

Nä, nu ska ja slänga mig på thomas o pussa o krama på han :D

xoxo -

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0