hehe..

Haha, ja det har ja faktiskt anja..förlåt gumman..men ja skulle ha haft tid att umgås med dig iaf :/ hälsa ju på en kompis till mig som är thomas släkt oxå :) hehe..men du får ta o komma hit nån dag så vi kan umgås och snacka en massa skit :D haha..kommer du o din mor på söndag föresten ? hoppas det iaf :)

Hehe, ja det får vi göra gumman :) verkar riktigt kul ^^ osen får vi ju testa o spela buffy :D haha..men som sagt ja hade det jätte kul,  trevligt o mysigt :p får vi absolut göra om :D SNART!! hihi..Tack så mkt än en gång för allt i helgen oså :P hihi..saknar dig o älskar dig gumman..ge din ängel till dotter en puss o kram från mig oxå :D hoho .

xoxo -

Kommentarer
Postat av: Anja Nilsson

okej, de är lugnt :) ja de får vi göra verkligen :D <3

2009-04-18 @ 21:14:37
Postat av: Lilla mor

Tjingeling! Du är ju värre än mig ju ;)... Jag skriver faktiskt oftare i min blogg än du gör i din =). Ha en bra kväll... Puss puss

2009-05-18 @ 18:14:14
URL: http://nogg.se/lenalindstrom

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0