Edane/arvika.

Aah, först o främst vill ja säga till dig "anonym" som kommenterat ett av mina inlägg här..att du kan lika bra säga vem du är..för ja vet att nån av mig elr thomas känner dig..förmodligen ja..eftersom att du vet min blogg adress, så måste du finnas på min msn, för det är bara där ja har den skriven..så väx upp o säg vem det du är ist !!

Sen, vill ja tacka Linda o Jörgen för en helt underbar kväll igår :) ja hade jätte kul o trevligt o ja är säker på att ja kommer få lika trevligt idag/ikväll :D ja är nämligen i edane hos Linda o Jörgen och hälsar på..shit, vilket hus alså ^^ jätte fint verkligen :D o cassie o bella är lika underbara som vanligt :) sen har jörgen en katt som heter blixten :D o han är jätte go ^^ haha, skulle ja ta med honom hem så skulle han förmodligen lika katt o råtta min små kissar där hemma ^^ hihi..idag ska vi till arvika o titta lite :P sen ska vi till charlottenberg till det dära jätte stora köpcentret där :D det ska bli så kul ^^ sen ikväll blire väl mario party o mys :) jätte trevligt .

xoxo-

Kommentarer
Postat av: Anja Nilsson

va? Har du åkt förbi mig utan att hälsa på? :O Fyyyyyyy hahha :D

2009-04-12 @ 21:27:21
Postat av: Linda

Tack själv gumman det var jättekul att du kom :-) Nästa gång får vi definitivt spela Mario party. Undrar varför det inte blev av... Men vi hade mysigt ändå :-)

POK Linda

2009-04-13 @ 11:37:36
URL: http://skafferitjuv.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0