Helgen..

i fredgas var ja o linda uppe i torsby på återbesök hos läkaren..jag var int nöjd : ( men det var han..det är nog det att ja är för ivrig..ja får skaffa mer tålamod oså..det kommer, säger alla..men det känns int som det alls  : / uscha..och efter läkarbesöket så åkte vi o åt pizza =) vi dela på en barnpizza :D herregud va gött det var ^^ haha..sen när vi kom hem så hämta vi linnea på dagis =) o sen körde dom upp mig till mormor o morfar ^^ där var mor o syster oxå =) vi hade jätte trevligt ^^ senare på kvällen kom thomas hit =)=D vi titta lite på teve oså sen somna vi.

på lördagen så hälsa vi på hans mor o sen gick vi till maxi o handlade lite ^^ sen gick vi upp till min mormor o morfar..morfar var iväg o spelade i ed ^^ så det var bara mormor hemma =) men sen kom mamma o fredrik oxå =) sen gick vi hem o såg på film..låt den rätte komma in..den va kass..svenskar kan/ska int göra skräckfilm : / sen gick vi o la oss .

och idag (söndag) åkte han hem : ( då gick ja till linda, vi åt o vänta på andreas och linnea ^^ när dom kom så fick läsa för linnea :D sen skulle ja gå upp till mamma då följde dom mig en bit ^^ tack för sällskapet :D .

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0